مراقبت حرفه‌ای از سالمند در منزل در سرخه حصار

مراقبت حرفه‌ای از سالمند در منزل در سرخه حصار

مراقبت از سالمند در منزل می تواند یک تجربه بسیار پاداش آور باشد. سالمندان به عشق، حمایت و مراقبت نیاز دارند، و مراقبت از آنها در خانه می تواند به آنها کمک کند تا در محیطی آشنا و راحت بمانند

وظایف پرستار مراقبت از سالمند در منزل، بسته به نیازهای خاص سالمند و سطح مراقبت مورد نیاز، متفاوت است.

مراقبت های لازم از سالمند در منزل

  • مراقبت های بهداشتی: نظارت بر علائم حیاتی، اندازه گیری فشار خون، قند خون، و سایر معیارهای سلامتی، کمک به مصرف داروها، و ارائه مراقبت های اولیه پزشکی در صورت لزوم است.
  • مراقبت شخصی: کمک به سالمند در انجام کارهای روزمره مانند حمام کردن، لباس پوشیدن، خوردن و آشامیدن، و نظافت شخصی است.
  • فعالیت های اجتماعی: کمک به سالمند برای حفظ فعالیت اجتماعی و تعامل با دیگران است.
  • امنیت: ایجاد یک محیط ایمن در خانه برای سالمند و آموزش آنها در مورد نحوه پیشگیری از حوادث است.

Professional care of the elderly at home

پرستاری از سالمند در منزل به صورت شبانه‌روزی و پاره وقت در سرخه حصار

یکی از خدماتی که توسط موسسه آسایش فردا (کیان مهر ) ارائه می‌شود، مراقبت در منزل شبانه‌روزی است. این خدمات شامل حضور یک پرستار حرفه‌ای در خانه در طول شب و روز است. پرستار در این حالت، مراقبت و نظارت بر  سالمند را بر عهده دارد و در صورت لزوم، اقدامات پزشکی و مراقبتی را انجام می‌دهد. این خدمات به خانواده و به سالمند که نیاز به نظارت و مراقبت دائمی دارند، امکان می‌دهد تا در محیط آرام و آشنای خانه خود تحت مراقبت قرار گیرند و احساس رضایتمندی داشته باشند

مراقبت از بیماران، سالمندان و کودکان در منزل

مشاوره و استعلام هزینه مراقبت در منزل

مراقبت و نگهداری حرفه ای از سالمندان در منزل در سرخه حصار

سالمندان نیازمند مراقبت و نگهداری ویژه‌ای هستند. خدمات پرستاری حرفه‌ای در منزل به سالمندان امکان می‌دهد تا در محیط آشنا و خانگی خود با دسترسی به امکانات راحتی، مراقبت شوند. پرستاران حرفه‌ای در موسسه آسایش فردا (کیان مهر )، مراقبت‌های پزشکی و مشاوره را به سالمندان ارائه می‌دهند. این شامل مراقبت از وضعیت سلامتی، مدیریت داروها، تغذیه مناسب و کمک در انجام فعالیت‌های روزمره می‌شود. این خدمات به سالمندان امکان می‌دهد تا بهبود یابند و از کیفیت زندگی بهتری برخوردار شوند.

مراقبت حرفه‌ای در منزل از طریق خدمات پرستاری حرفه‌ای در سرخه حصار، یک نیاز بسیار مهم برای افرادی است که نیاز به مراقبت و پرستاری در محیط خانه خود دارند. خدمات پرستاری در منزل شامل مراقبت در شیفت‌های شبانه‌روزی، نگهداری و پرستاری سالمندان است. این خدمات توسط کادری مجرب و حرفه‌ای ارائه می‌شود که به طور مستمر آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

استفاده از خدمات مراقبت حرفه‌ای در منزل، به افراد سالمند که به مراقبت و نظارت دائمی نیاز دارند، امکان می‌دهد تا در محیط آشنا و آرام خانه خود تحت مراقبت و پرستاری قرار گیرند و این امر نقش مهمی در حفظ سلامت و رفاه سالمندان ایفا می کند.سالمندان میتوانند با کمک پرستاران حرفه ای موسسه آسایش فردا (کیان مهر )  در خانه خود زندگی سالم و مستقلی داشته باشند.

ما در موسسه آسایش فردا (کیان مهر) در تلاش هستیم به استخدام نیرو های حرفه ای و متخصص ، پرستاری از سالمندان شما را تسهیل و تسریع نماییم . جهت دریافت خدمات می توانید با شماره های تماس درج شده در سایت ارتباط بر قرار نمایید و مشخصات پرستاری که نیاز دارید را مشخص کنید تا در کمترین زمان ممکن پرستار مورد نظر به منزل شما اعزام گردد.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان : 02188975991

    پاسخگویی 24 ساعته

    در خواست مشاوره رایگان

    5/5 - (13 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده + بیست =